Kommun- och Regiondagar 2016

Helgen 10-11 september samlas 200-250 miljöpartister från Västra Götaland och närliggande distrikt för att mötas, samtala och lyssna på mer än 30 tal och seminarier. Vi får bland annat träffa Isabella Lövin, språkrör, Svante Axelsson, generalsekreterare Naturskyddsföreningen, Mattias Goldman, VD Fores, våra EU-parlamentariker (Bodil Valero, Linnea Engström, Jakop Dalunde och Max Andersson), flera av våra riksdagsledamöter (Carl Schlyter, Lise Nordin, Janine Alm Ericsson, Emma Nohrén,och Valter Mutt) samt Grön Ungdoms språkrör Hanna Lidström & Mårten Roslund.

Hela programmet kan läsas här.

Boka din plats redan nu! Anmäl dig genom att fylla i formuläret som du hittar här.

Om du inte har möjlighet att fylla i formuläret kan du ringa till kansliet på 0521-129 19 så tar vi emot din anmälan. Kommun- och regiondagarna har ingen deltagaravgift för medlemmar i Västra Götaland! För medlemmar i övriga distrikt tillkommer en avgift på 500 kr (kolla med din avdelning om de betalar ditt deltagande)

Kommun- och Regiondagarna är ett samarbete mellan Miljöpartiet de Gröna, Studieförbundet Vuxenskolan och Gröna Gruppen i Europaparlamentet.